lunes, 2 de marzo de 2009

Porqué te vas Pepe?

Porqué te vas Pepe!?

Pero ostia Pepe, que cojones te pasa por la cabeza… porqué te vas tan pronto… quien coño te ha llamado… ha sido Gila o Eugenio… quizás el murciélago de tu abuela… qué haremos sin ti aquí!?

Quien va a ser el encargado de reírse de todo… quien va ser capaz de hacernos desternillar con cualquier tontería… quien va a soltar tantos insultos encima de un escenario… quien va a enseñar a todos a reírse de si mismos… quien…

Rubianes se ha ido… nos ha dejado uno de los grandes del humor… otro más.

Porqué te vas Pepe!?

Adiós.

Recuerdos a Gila... a Eugenio... pasadlo bien!

3 comentarios:

fnogues dijo...

Era molt bo. Era únic.

Awaken dijo...

Ufffff era bonissisim!!!!La darrera vegade que el vaig veure va ser en el seu darrer espectacle, poc abans d'estar mal·lat...la sonrisa Etiope!!!topeeeeeeeeee tan o mes bo que Rubianes solamente!!! Malauradament, uns dies despres varem saber el de la seva malaltie...
Tenia tota una vida per endavant!!!
pobre!!!!
Marti, parlant d'un altre cosa, com veig que anomenes el proper concert de U2, que no hi anire...ja no m'agraden com anys enrrere!!! A lo millor tu saps si aquest any vindra Pat Metheny...amb trio...Group...m'es igual..m'agrada de totes maneres jejejejeje...es que a la seva web no he vist res i a banda no se angles!!!!
Un altre coseta, segur que ja ho saps...Neil Young el 30 de maig, uffffffffff si puc hi anire!!!!
Una abraçada!!!
Et deixo el meu mail per si vols respondre'm millor pel mail!!!
Gràcies!!!!
awaken__@hotmail.com

Anónimo dijo...

Dober zacetek